سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فست فود

ارز دیجیتال؛ صنعتی تازه، بسیار جذاب و البته پرسود!

ارز دیجیتال؛ صنعتی تازه، بسیار جذاب و البته پرسود!

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep4.jpg

 

حتی اگر از طرفداران تکنولوژی و فناوری های جدید هم نباشید، قطعا تا به حال در اخبار و یا شبکه های اجتماعی نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. مخصوصا در یکی دو سال گذشته به دلیل افزایش قیمت های شدید موج های خبری بزرگی هم برای این دسته از ارز ها شکل گرفته است. 

 

ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه خود یک هدف بسیار بزرگ داشتند و به دنبال دست یافتن به یک خواسته ی جهانی یعنی یک ارز جهانی بودند. ارز جهانی به این معنا که یک ارز فارق از مرز بندی های جغرافیایی و محدودیت های هر دولت، قابل استفاده در تمام نقاط دنیا و در تمامی کشور ها باشد. اگر همچین خواسته ای به وقوع بپیوندد دیگر نیاز نیست برای رفتن به یک کشور دیگر پول خود را تبدیل کنید و در این میان کارمزد های بالا بپردازید و یا در صف های طولانی بانک و صرافی وقت خود را هدر دهید. 

 

ارز های دیجیتال با عرضه ی خود توانستند تا حدودی به هدف ارز جهانی نزدیک شده و مرز بندی ها را تا حدود بسیار مناسبی از بین ببرند. تا آن جا که الان می توان به راحتی با استفاده از بیت کوین یا هر ارز دیگری برای هر نقطه از دنیا پول ارسال کرد. اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال مردم متوجه یک پتانسیل بسیار خوب در مورد این ارز ها شدند، پتانسیلی که برای اکثر مردم از هدف ارز جهانی مهم تر است. این قابلیت چیزی نیست به جز قابلیت سرمایه گذاری. 

 

سرمایه گذاری

 

پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال که اولین آن ها بیت کوین است، مردم دریافتند که می توانند از این ارز ها در جهت حفظ ارزش سرمایه و پس انداز خود استفاده کنند. افرادی که در همان اوایل عرضه ارز تهیه کردند در مدت زمان کوتاهی رشد قیمت را در ارز خود تماشا کرده و از افزایش سرمایه خود لذت می بردند. زمان زیادی طول نکشید تا این خبر به گوش مردم در سراسر دنیا رسید و بسیاری از افراد پس انداز های خود را بر روی ارز های دیجیتال قرار داده و شروع به سرمایه گذاری کردند. این اتفاق باعث شد ناگهان موج عظیمی از تقاضا برای ارز های دیجیتال راه افتاده و با بالا رفتن تقاضا، قیمت ها هم بالا رفت تا جایی که هر ارز چند صد درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. در این جا بود که ماجرای ارز های دیجیتال شکل جدی به خود گرفت. 

 

شاید با خود بگویید که همه این حرف ها فقط مربوط که افراد خارج از ایران است و یا مگر می شود با سرمایه کم هم سرمایه گذاری کرد؟ باید به شما بگوییم شما در ایران و فقط با یک دلار می توانید روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید. در ادامه به شما موارد مورد نیاز برای سرمایه گذاری را معرفی خواهیم کرد. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep6.jpg

 

آموزش ارز دیجیتال

 

در سطح اینترنت مقالات بسیار فراوان و صد البته رایگان وجود دارند که می توانید آن ها را مطالعه کرده و موارد اولیه و لازم را در زمینه ارز های دیجیتال یاد بگیرید. اما تمام این مقالات یک ایراد بزرگ دارند و آن هم این است که این مقالات فقط تئوری را آن هم به شکلی کاملا ساده به شما توضیح می دهند. شما با این مقالات کلیت ماجرا را متوجه می شوید اما نمی توانید با آن سود خوبی به دست آورید. مسئله بعدی این است که ‌در این مقالات به شما نمونه عملی نشان داده نمی شود تا بتوانید به خوبی مسائل را درک کنید. 

 

اگر می خواهید در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری موفقی داشته باشید و سود خوبی به دست آورده و از سوی دیگر ضرر خود را به حداقل برسانید باید علاوه بر مقالات به دنبال منبع آموزشی دیگری نیز باشید. 

 

برای این که بتوانید در ارز دیجیتال سرمایه گذاری موفقی داشته باشید و آن را حتی به منبع درآمد اصلی خود تبدیل کنید نیاز به کلاس آموزش ارز دیجیتال دارید. در این کلاس ها که به عنوان کلاس آموزس بیت کوین نیز شناخته می شود به شما نکات و ترفند های مفید و لازم را می آموزند و مهم تر از آن اینکه تمام آموزش ها به صورت کاملا عملی و کاربردی به شما ارائه خواهد شد. 

 

دردوره ارز دیجیتال تمام آن چه نیاز دارید به شما گفته خواهد شد و پس از آن می توانید با اطلاعات و دانش کافی در این زمینه به سرمایه گذاری بپردازید. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep5.jpg

 

تحریم های همیشگی

 

احتمالا در چند سال گذشته معنی واژه تحریم را به خوبی احساس کرده اید. تحریم هایی که در حالت شدید بر روی کشور ایران اعمال شده و مخصوصا بخش مالی و تبادلات مالی با سایر نقاط دنیا را هدف قرار داده است. 

 

ارز های دیجیتال نیز متاسفانه به اجبار وارد بحث تحریم ها شده اند. شما برای آن که بتوانید ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید باید از سایت های واسطه که به عنوان صرافی شناخته می شوند استفاده کنید. این سایت ها از سوی برخی کشور ها تحت فشار قرار دارند و به همین دلیل بسیاری از آن ها به اجبار مجبور هستند تا به کشور های تحت تحریم خدمتی را ارائه ندهند. 

 

در کلاس آموزش ارز دیجیتال به شما تمام موارد مورد نیاز برای فرار از این تحریم ها گفته می شود و پس از آن می توانید بدون مشکل و با رعایت برخی موارد مورد نیاز، بدون مشکل از تمامی سایت های ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال استفاده کنید. 

 

با دانستن این موضوع که در صورت شناسایی شما به عنوان یک کاربر موجود در ایران این احتمال وجود دارد که دارایی شما به طور کامل و برای همیشه بلاک شود به اهمیت شرکت دردوره ارز دیجیتال پی می برید. 

 

فراموش نکنید بازار ارز دیجیتال هم مانند هر بازار سرمایه گذاری دیگری ریسک های خودش را به همراه دارد و ممکن است همیشه اوضاع طبق خواسته و پیش بینی شما پیش نرود، اما شما با در دست داشتن اطلاعات کافی و آشنایی با تغییرات قیمتی بازار می توانید از ضرر های سنگین جلوگیری کرده و پول را حفظ نمایید. تمام این موارد به طور کامل در کلاس آموزش ارز دیجیتال به شما گفته می شود. امیدواریم پتانسیل بالای این بازار را به خوبی درک کنید و بتوانید روز به روز به سرمایه خود اضافه کنید.