سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فست فود

بلاگ ماهان سرویس

    نظر

سرویس  پکیج و هواگیری پکیج

 

خدمات سرویس پکیج و هواگیری پکیج از جمله خدمات پکیج بیشتر مورد نیاز هست. خیلی از افراد میخواهند با نحوه هواگیری پکیج بوتان تصویری و سایر برندها آشنا شوند. و یا از روی فیلم هواگیری پکیج بوتان خود را انجام بدهند. معمولا با استفاده از پیچ هواگیری پمپ پکیج ایران رادیاتور و هر برند دیگر میتوان هواگیری پکیج ایساتیس ، هواگیری پکیج فرولی ، هواگیری پکیج ایران رادیاتور مدل   m24ffو سایر مدلها و برند ها را انجام داد.

 پکیج های دیواری دستگاههای پیچیده و حساسی هستند. که لازم است در سرویس و نگهداری از آنها کوشا باشید. و اهمیت ویژه به آنها بدهید. تا کمتر دچار خرابی و مشکل شوند. و متحمل هزینه‌های تعمیرات پکیج نشوید. (بلاگ ماهان سرویس)

 در این مطلب توضیح مختصر در رابطه با سرویس پکیج دیواری و هواگیری پکیج میدهیم.

 خدمات سرویس پکیج

 خدماتی که جهت نگهداری و بهینه سازی پکیج لازم است انجام گیرد مرتبط با سرویس پکیج است. از جمله: تنظیم پکیج، رسوب زدایی پکیج و یا رسوب گیری پکیج، عیب یابی پکیج، و غیره. که البته هواگیری سیستم پکیج را نیز شامل می‌شود.

 سرویسکار پکیج

توجه داشته باشید که سرویس پکیج را به یک سرویس کار پکیج ماهر و حرفه‌ای بسپارید. تا به طور دقیق و کامل سرویس پکیج دیواری شما را انجام بدهد. همچنین تجربه کافی و لازم را داشته باشد. تا موجب آسیب دیدن سهوی پکیج نگردد.

 هزینه سرویس پکیج چقدر است؟

 هزینه سرویس پکیج به چند ایتم بستگی دارد.

اینکه بخواهید سرویس کامل پکیج را انجام بدهید. و یا اینکه صرفاً سرویس فصلی پکیج را انجام بدهید. که هر یک از اینها با توجه به حجم کار مورد نیاز هزینه متفاوتی دارد.

 در مورد سرویس کامل پکیج نیز خدماتی که نیاز دارید بر هزینه سرویس پکیج تاثیرگذار هستند. از جمله کارهایی که جهت سرویس کامل پکیج انجام می گیرد. عبارتند از: هواگیری سیستم پکیج، رسوب زدایی پکیج شامل رسوب زدایی پمپ آب پکیج زدایی مبدل پکیج و رسوب زدایی رادیاتور ها می شود. که در صورت نیاز باید با محلول دیسکلر اسید شویی پکیج انجام گیرد.

 جهت اطلاع از میزان دقیق هزینه های سرویس کامل پکیج باید ابتدا با یک سرویس کار پکیج و یا تعمیر کار پکیج مشورت کنید.

 البته نوع پکیج شما- پکیج دیواری و یا پکیج زمینی- نیز بر هزینه تعمیر و سرویس پکیج تأثیرگذار است. نوع برند پکیج شما نیز می‌تواند بر هزینه سرویس پکیج تأثیرگذار باشد.

 خدمات هواگیری پکیج

 هواگیری سیستم پکیج شامل قسمت های مختلفی می باشد. زمانی که هوا به داخل سیستم گردش و آب و یا مدار گردش آب پکیج نفوذ می‌کند. ممکن است در قسمتهای مختلف دستگاه محبوس گردد. که هر یک از این موارد باید به طور جداگانه انجام گیرد. که عبارتند از:

·       هواگیری خود پکیج که شامل هواگیری پمپ آب پکیج و هواگیری مبدل پکیج را شامل می‌شود.مانند: هواگیری پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff

·       هواگیری رادیاتور های پکیج هواگیری رادیات پکیج

·       هواگیری لوله های پکیج

·       هواگیری گرمایش از کف. در صورتی که ساختمان شما اداره گرمایش از کف باشد.

·       هواگیری حوله خشک کن.

 در ادامه هر یک از این موارد را به صورت مختصر و کاربردی توضیح میدهیم.

 هواگیری پمپ آب پکیج

 جهت هواگیری کردن پمپ پکیج کافیست پیچ هواگیری بالای پمپ آب را در جهت خلاف عقربه های ساعت باز کنید. تا هوای آن خارج گردد. از روی فیلم هواگیری پمپ پکیج بوتان و... میتوانید بطور دقیق یاد بگیرد.

 هواگیری رادیاتورها

 بر روی تمامی رادیاتورها یک پیچ هواگیری تعبیه شده است. کافی است شیر و یا پیچ هواگیری را بازنمایید. تا هوای رادیاتور تخلیه گردد.

 هواگیری مبدل پکیج

 معمولاً بر روی مبدلهای پکیج یک پیچ جهت هواگیری تعبیه شده است. می‌توانید با شل نمودن پیچ هواگیری مبدل هوای موجود در آن را تهیه نمایید.

 البته توصیه می کنیم چنانچه آشنایی کاملی با فرآیند هواگیری سیستم پکیج ندارید. حتماً انجام آن را به یک سرویس کار ماهر بسپارید.

 تنظیم پکیج

 بعد از هواگیرری سیستم پکیج، حتماً فشار پکیج کاهش پیدا خواهد کرد. که لازم است نسبت به تنظیم فشار پکیج اقدام کنید.

جهت این کار کافیست شیر پرکن پکیج را باز کنید. شیر پرکن پکیج معمولاً در قسمت زیرین دستگاه نصب می گردد. با باز کردن شیر پرکن پکیج فشار آب پکیج افزایش پیدا می‌کند. که باید میزان فشار دستگاه به اندازه 1.5  باشد. درغیر این صورت عملکرد پکیج مختل می‌گردد. و حتی ممکن است پکیج خاموش گردد.

 

https://butane-shop.com/3-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%86