سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فست فود

مطالعه و برنامهریزی همگام با برنامه کنکور 98:

    نظر

 

مطالعه و برنامه‌ریزی همگام با برنامه کنکور 98:

در این روش محور اصلی برنامه شما، برنامه مدرسه یا آزمون است و شما باید همگام با برنامه اصلی به مطالعه درس هرروز در همان روز بر اساس اصول تنوع مطالعاتی و … بپردازید. به‌طور تقریبی در ماه‌های مهر، آبان، آذر، بهمن، اسفند و نیمه دوم فروردین داوطلبان آزمون سراسری بر این اساس مطالعه می‌کنند.

مطالب و نکات کنکوری

 

 

 

  

کنکوری های 98 چه ساعتی مطالعه کنند؟

سایت    دانشجوفا:هر کدام از زمان‌های مطالعه طرفداران خود را دارند و در مورد مزایای زمانی که برای مطالعه ترجیح می‌دهند توضیح می‌دهند و سعی می‌کنند شما را متقاعد کنند که چرا انتخاب آنها درست است. در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم بهترین ساعت مطالعه برای کنکوری ها چه زمانی است؟

هر کسی فکر می‌کند می‌داند بهترین ساعت مطالعه چه وقت است اما واقعیت این است که آدمها با هم متفاوتند و از نظر علمی هیچ کسی در این بحث برنده نیست! عده‌ای از افراد شب‌ها بهتر مطالعه می‌‌کنند در حالیکه برای عده‌ای دیگر بهترین زمان مطالعه صبح یا بعد ازظهر است.

 

افزایش تمرکز و دقت

بر اساس دلایل عینی تحقیقاتی انجام داده‌ایم و سعی می‌کنیم جواب سوال شما را بدهیم که؛ بهترین ساعت مطالعه برای کنکور98 چه زمانهایی می‌تواند باشد.

دانلود جزوه کنکور

فواید مطالعه در طول روز

بعد از یک خواب خوب شبانه شما انرژی بیشتری دارید، ذهن‌تان آماده‌ی جذب اطلاعات جدید است و بهتر می‌توانید تمرکز کنید. ساختار جامعه طوری است که در طول روز فعال باشیم و شب بخوابیم، بنابراین با تابعیت از این الگو فواید انکارناپذیری نصیب‌مان خواهد شد مانند امکان مراجعه به کتابخانه یا کتابفروشی.
بیشتر افراد در طول روز در دسترس هستند پس اگر سوالی داشته باشیم در طول روز راحت‌تر می‌توانیم با دوستان یا معلم‌ها و اساتید ارتباط برقرار کنیم. نور طبیعی برای چشمها بهتر است. نور مصنوعی چشمهای ما را آزرده می‌کند و می‌تواند بر ریتم طبیعی بدن ما اثر بگذارد.

مطالب و نکات کنکور 98

مضرات مطالعه در طول روز

و اما مضرات مطالعه در روز چیست؟ هر زمانی از روز چیزی ممکن است حواس شما را پرت کند و یک نقطه ضعف دیگر مطالعه در طول روز این است که اگر در طول شب به اندازه کافی نخوابیده باشید، صبح روز بعد حس و حال خوبی نخواهید داشت.

معرفی رشته های دانشگاهی